_______
OBÓZ LETNI ŁEBA 2019 info
78. Zgrupowanie ASW 14.VI.
Egzamin Karate 17.VI.
3 medale - Żory
6 medali - Starachowice
8 medali - Malanów
5 medali - Wołów
16 medali - Nysa
Zobacz wszystkie sukcesy

_______________
DZIEŃ 7. - XIV. Obóz Letni Dźwirzyno 2014
Dodano: 11-08-2014, godz.: 21:28

XIV. Obóz Letni - Dźwirzyno 2014

dzień 7.
(11. sierpnia 2014)

Miało padać, a nie padało :) Przynajmniej za dnia... Od początku obozu, podczas porannego rozruchu, dzielimy się na trzy grupy: biegowa, średnio-biegowa i nie-biegowa. Ci ostatni trenują na plaży, środkowi dodatkowo biegają do portu i z powrotem (ok. 1,5 km), natomiast Ci pierwsi, to zazwyczaj ok. 8 osobowa grupa długodystansowców. Dziś przebiegli 10,54 km w czasie 54 min. 40 sek. Klasę pokazał Piotrek Pakosz, który pod koniec biegu "odskoczył" i pognał swoim tempem. Po krótkim odpoczynku odbył się długi, niemal 2,5-godzinny trening kata + kihon. Na obiad ziemniaki, pieczeń i zupa kalafiorowa. Po posiłku wyruszyliśmy na 4-kilometrowy spacer, nasz cel: Jezioro Resko, na którym niemal 30-osobowa grupa śmiałków próbowała swoich sił na surfingu :) Już teraz możemy potwierdzić, że w 2015 roku w programie obozu będą lekcje w wodzie, na deskach z żaglami, które poprowadzi instruktor :) Równolegle kilka osób przygotowywało starannie teren i miejsce na plaży, ponieważ już za nieco ponad godzinę odbędzie się trening nocny połączony z chrztem! Maluchy poddenerwowane czekają już w karategach, każdy w swoim pokoju. Punktualnie o godz.: 23-ej wydamy sygnał nawołujący wszystkich do zbiórki. Także szykujcie się kochani do nowych zdjęć już za kilka godzin :)

DZIEŃ 6. - XIV. Obóz Letni Dźwirzyno 2014
Dodano: 11-08-2014, godz.: 00:28

XIV. Obóz Letni - Dźwirzyno 2014

dzień 6.
(10. sierpnia 2014)

Leniuchujemy, a dokładniej korzystamy z pogody, bo wiemy, że idzie ochłodzenie. Niedziela upłynęła nam spokojnie, plażowo i beztrosko. Rano wstaliśmy dopiero na śniadanie na godz.: 9.00, następnie część osób poszła do Kościoła, a część na zakupy. Później wszyscy wydurnialiśmy się na plaży, by wreszcie zjeść pyszny, niedzielny obiad (rosół, udko z kurczaka). Znów plaża i trochę czasu wolnego, oprócz kolacji czekało na wszystkich wspaniałe ognisko z pieczeniem kiełbasek, które nieoczekiwanie zamieniło się w dyskotekę :) Możemy śmiało powiedzieć, że "pierwsze balety" zaliczone. Nie wiemy jak udało się wygospodarować paręnaście minut na pracę w grupach ale udało się! Poniedziałkowa noc przed nami, mówiąc dokładniej - trening nocny :) Trzymajcie za wszystkich kciuki!

DZIEŃ 5. - XIV. Obóz Letni Dźwirzyno 2014
Dodano: 09-08-2014, godz.: 21:25

XIV. Obóz Letni - Dźwirzyno 2014

dzień 5.
(9. sierpnia 2014)

Plaża, plaża plaaaaaaaaaaża :)
Dziś odwołaliśmy trening, zaplanowany na godzinę 10:30 i popędziliśmy na plażę. Słońce tak grzało, że aż nie chciało nam się iść na obiad. Co prawda stołówka każdego dnia nas zaskakuje, jest na prawdę bardzo smacznie, dziś zupa gulaszowa, bigos, ryż i sałatka wiosenna. 9 sierpnia to także wyjątkowy dzień dla Mateusza Bartylli, który dziś skończył 10 lat. Wszyscy śpiewaliśmy mu "sto lat", solenizant dzielił przez cały dzień rozmaitymi słodkościami. Także dzisiaj rozdaliśmy 60 pięknych, plażowych ręczników Akademii Sztuk Walki :) Na prawdę extra rzecz, jak widać prezentują się niezwykle okazale... Za chwilę wieczorna toaleta, później cisza nocna i chwila na saunę - dziś czas dla panów. Jutro rezygnujemy z porannego rozruchu, chętni pójdą do Kościoła, pozostali na zakupy. Spokojnej nocy i pozdrowienia z Dźwirzyna.

DZIEŃ 4. - XIV. Obóz Letni Dźwirzyno 2014
Dodano: 08-08-2014, godz.: 22:10

XIV. Obóz Letni - Dźwirzyno 2014

dzień 4.
(8. sierpnia 2014)

Słońce nie odpuszcza :)
Sumiennie trenujemy, dziś rano biegaliśmy 4,78 km. Później trening kihon i obiad (pyszna ryba, surówka z kapusty kiszonej i barszcz biały). Super bawiliśmy się w wesołym miasteczku! Starczyło nam także czasu na plażowanie, 27 stopni, piękne niebieskie niebo wprawiało wszystkich w fajny nastrój. Teraz dzieciaki powoli zasypiają, starsi oglądają Harrego Pottera, panie relaksują się w Saunie, my nie możemy się napatrzeć na świetne ręczniki, które dziś dotarły do nas kurierem prosto z hafciarni :) Już jutro każdy otrzyma duży plażowy ręcznik z logo Akademii... Dziękujemy Pani Sabinie Kuchnia, która włożyła moc pracy w przygotowanie tak wspaniałej niespodzianki, począwszy od zakupu -ów ręczników, po znalezienie firmy i wysłanie prezentów do nas do Dźwirzyna - wieeeelkie dzięki!

DZIEŃ 3. - XIV. Obóz Letni Dźwirzyno 2014
Dodano: 07-08-2014, godz.: 22:59

XIV. Obóz Letni - Dźwirzyno 2014

dzień 3.
(7. sierpnia 2014)

Czy powyższe miny Waszych dzieciaków nie zdradzają ich nastroju? :)
Czwartkowy dzień rozpoczęliśmy 3-kilometrowym biegiem wzdłuż plaży. Po śniadaniu wychowawcy sprawdzili każdy pokój w konkursie czystości, który będzie trwał przez cały czas wypoczynku. Widać było duże zaangażowanie dzieciaków podczas sprzątania. Później szybka wypłata i plażowanie do samego obiadu. Piękne słońce sprzyjało zabawie na piasku, oraz długim kąpielom w morzu. Na obiad był duszony kurczak w papryce, wiosenna surówka, ziemniaki i zupa jarzynowa. Dziś najmłodsi postanowili wybrać się na "shoping" i do salonu gier. Sensei Grzegorz poprowadził ponad godzinny trening przygotowujący do egzaminu, następnie po kolacji uczestnicy obozu zostali podzieleni na cztery grupy kata. Trenerzy szkolili wszystkich w poszczególnych grupach do zawodów, które odbędą się już 14. sierpnia b.r. Ostatnim punktem dzisiejszego dnia (nie licząc wieczornej toalety) była praca w grupach. Stażyści przez godzinę tworzyli wspólnie ze swoimi grupami pierwsze scenki do Sayonary, która tradycyjnie zakończy obóz... Aktualnie dzieciaki słodko śpią a młodzież gra w gry. Ciekawym pomysłem jest organizowanie krótkich konkursów przed każdą zbiórką, w których za dobrą odpowiedź wygrywa się fajne upominki, a za złą przysługuje pięć pompek :) Jutro kolejna relacja, natomiast zachęcamy wszystkich do aktywnego komentowania zdjęć na Facebooku, ponieważ uczestnicy na bieżąco śledzą nasz profil.

DZIEŃ 1. i 2. - XIV. Obóz Letni Dźwirzyno 2014
Dodano: 07-08-2014, godz.: 00:45

XIV. Obóz Letni - Dźwirzyno 2014

dzień 1. i 2.
(5-6. sierpnia 2014)

Nasza 60-osobowa ekipa jest nad morzem. Pogoda świetna, dużo słońca, całkiem ciepło, ogromna plaża i świetna atmosfera! Od początku. Po wtorkowej kontroli autokaru i kierowcy przez Policję, wyruszyliśmy w drogę punktualnie o godz.: 23:33. W samym pojeździe wszyscy zaśpiewaliśmy Marcie Pers "sto lat", ponieważ tego dnia skończyła 11 lat. W Dźwirzynie byliśmy już o godz.: 8:23 dnia następnego. Podczas podróży uchwyciliśmy kilka ciekawych technik snu :) Środę rozpoczęliśmy zebraniem organizacyjnym i spacerem po plaży, następnie obiad (barszcz ukraiński, pieczeń, ziemniaki, sos i na podwieczorek pączek) i dość długie plażowanie z pierwszymi kąpielami w Bałtyku... Kolacja, wypłata kieszonkowego, krótkie zakupy w :Biedronce" i pierwszy trening na plaży! Przeprowadziliśmy także zapisy na egzamin, do którego zgłosiło się 29 osób, kilka na niebieski a kilka na żółty pas. Teraz wszyscy już od kilku godzin śpią, bo za niespełna 6 godzin rozruch poranny i parę kilometrów biegu po piasku... Uczestnicy znają już szczegółowy plan pobytu na wypoczynku, zaplanowaliśmy wycieczki, m.in.: do Świnoujścia i Świebodzina, wizyty na basenie, w sali filmowej, saunie, rozpisany jest egzamin, zawody karate, Sayonara, oraz zarezerwowany termin XV. Obozu Letniego w 2015 roku (31. lipca - 13. sierpnia 2015 +/- 4 dni). Dziś dzień pełen atrakcji, pierwsze prace w grupach. Zapraszamy późnym wieczorem do przeczytania kolejnej relacji i zobaczenia wielu nowych zdjęć.

W dniach: 21. lipca - 20. sierpnia biuro nieczynne
Dodano: 22-07-2014, godz.: 21:59

Informujemy, że w dniach: 21. lipca - 20. sierpnia b.r. nasze biuro będzie zamknięte. Także telefon stacjonarny nie będzie działał. Wszelkie sprawy prosimy załatwiać z Prezesem, Image667 807 797.

Iwona Kielian zdała egzamin mistrzowski na 1. dan!
Dodano: 20-07-2014, godz.: 21:59

Mamy czarny pas w Akademii! Iwona Kielian zdała egzamin mistrzowski!

Historyczny moment w naszej Akademii! Po 20-latach mamy pierwszą kobietę z czarnym pasem! Iwona Kielian, bo o niej mowa, dokonała tego w dniu dzisiejszym w Krakowie! Jej egzaminatorem był Imageshihan Antonio Pinero 8 dan z Hiszpanii. Egzamin odbył się w ramach 41. Wschodnioeuropejskiego Obozu Letniego - Kraków, 17-20 lipca 2014, w którym uczestniczyło niemal ćwierć tysiąca karateka z wielu krajów, także z odległej Japonii. Sensei Iwona karate trenuje od przeszło 13 lat, w Akademii nie trzeba jej nikomu przedstawiać, jest wychowawczynią wypoczynku, prowadzi wspaniałe treningi techniczne ale także kumite. Jej zajęcia idealnie dopełniają całość szkolenia kyokushin.  Wszyscy członkowie ASW składają Iwonie ogromne gratulacje! Powodzenia w dalszej drodze! OSU! Przeczytaj o Iwonie w ImageHistorii Klubu.

Sempai Bartosz Cegielski na urlopie w Dźwirzynie
Dodano: 18-07-2014, godz.: 12:55

Bartosz Cegielski na urlopie w Dźwirzynie

Ostatnie dwa tygodnie sempai Bartosz Cegielski spędził ze swoją córką - Amelką w Dźwirzynie. Dokładnie w tym samym ośrodku, w którym 60-osobowa reprezentacja naszej Akademii zamelduje się za niespełna trzy tygodnie na obozie letnim. Zarówno Bartosz, jak i Amelka są bardzo zadowoleni z przygotowania O.W. "Bałtyk" do sezonu letniego. Pozostaje nam tylko trzymać kciuki za wspaniałą pogodę.

Akademia ma nowych Przyjaciół
Dodano: 05-07-2014, godz.: 10:35

Na zdjęciu Prezes Zarządu ASW - Paweł Papoń,
oraz Pan Krzysztof Mutz - Wójt Gminy Tarnów Opolski

Dnia: 21. czerwca 2014 roku, podczas ImageRodzinnego Pikniku z okazji 20-lecia klubu do naszej Akademii dołączyli wspaniali Przyjaciele, ludzie pozytywnie zakręceni, bezinteresowni, którzy swoimi wielkimi sercami wspierają nasze działania:

- Pan Krzysztof Mutz
  Wójt Gminy Tarnów Opolski

- Państwo Jolanta i Mirosław Szczyrscy
  Przedsiębiorcy z Kędzierzyna Koźla

- Państwo Patrycja i Marek Bartylla
  Przedsiębiorcy z Przywór

Przyjaciółmi Akademii stają się osoby, które decyzją Zarządu ASW m.in.: w znaczący sposób przyczyniły się do poprawy warunków uprawiania sportu. ImageDowiedz się więcej.

Rodzinny Piknik z okazji 20-lecia klubu
Dodano: 25-06-2014, godz.: 13:15

Pragniemy podziękować sponsorom,wolontariuszom i wszystkim naszym przyjaciołom, którzy włożyli bardzo dużo pracy i poświęcili swój własny czas na organizację Pikniku. Nie sposób wymienić każdego z osobna, ale chcemy żebyście czuli się wyróżnieni, bo dzięki Wam oglądaliśmy uśmiechnięte twarze dzieci, a to uczucie bezcenne. Jesteśmy wdzięczni, że mamy wokół siebie tylu wspaniałych ludzi. Ogromne podziękowania kierujemy do Przyjaciela Akademii - Pana Zygmunta Pietruszki, który realizował wszystkie nasze pomysły. Był do naszej dyspozycji dzień i noc, sprawy niemożliwe załatwiał "od ręki", na cuda czekaliśmy 10 minut. Dzięki!
Magdalena i Paweł Papoń, Joanna Wasiak

Dnia 21. czerwca 2014 roku w "Biesiadniku" w Miedzianej odbył się Rodzinny Piknik z okazji 20-lecia naszego klubu. Impreza zgromadziła aż 316 gości! Nad całością czuwał ochroniarz, który pilnował, aby na teren pikniku nie dostały się osoby postronne... Organizatorzy przygotowali całą masę atrakcji dla gości, m.in.: Turniej Karate o Puchar Wójta Gminy Tarnów Opolski, zjeżdżalnię 7,5m, kulę Zorbing, Zamek z piłkami dla dzieci, Pokazy straży pożarnej, przejażdżki na motocyklach, dania z grilla, loterię fantową w której główną nagrodą był Voucher na darmowy Obóz Letni 2015 + kieszonkowe 250 złotych! Szczęśliwym zwycięzcą został Paweł Węgielewski z Kędzierzyna Koźla - gratulujemy! Dzieci mogły także wspólnie z rodzicami wziąć udział w konkursach rodzinnych, które dostarczyły dużo emocji i radości :) Wśród naszych gości byli m.in.: Pan Krzysztof Mutz - Wójt Gminy Tarnów Opolski, Pan Rudolf Urban - Przewodniczący Rady Gminy. Zapraszamy do Imageprzeczytania całej relacji z naszego święta, które dla naszych gości było darmowe.